Room is currently offline

  • SATISFIED? 16 80% 4  

Fitsquirter's Bio and Free Webcam

Real Name:
Lady on the streets and a freak in the sheets :) please read my profile below
Followers:
10087
Birth Date:
July 15, 1977
Age:
40
Sex:
Female
Interested In:
Men, Women, Trans, Couples
Location:
im on manyvids.com search for Erotic Eva, and im in New York, United States
Last Broadcast:
3 hours ago
Language(s):
English, and i speak the Kama Sutra :)
Body Type:
slim but fit, big biceps :) long legs, big brown eyes, full lips, hairy meaty pussy hehe and milky tits :)
Smoke / Drink:
smoke what? 420? hehe, parliament full flavors/no
Body Decorations:
just one tattoo near my heart, 2 eagle feathers
Pics & Videos:
About Me:

Notice: Tip Menu: PRIVATE MESSAGE ME(10) | CAM2CAM i love to watch too :)(25) | squeeze milk drops from milky tits(50) | squirt milky tits/lick nipples(75) | flash hairy warm pussy(100) | show ass and pussy lips from behind(150) | sloppy bj(175) | strapon play(200) | gaping pussy/kegels(250) | anal play(300) | squirt time with my fav toy(500) | spanking(80) | flexing(30)

MY SCHEDULE:
Because i am a full-time, single mom of 2 small children, I cannot spend all my time on here with you wonderful people......my kids and being a mom comes first.....after the house has calmed down and things are quiet, then i get my private mommy time. Occasionally i may pop on during the day, while the kids are at school but typically you can find me here after about 9 or 10 pm eastern time (remember, im in new york). If i have the time (and energy) i may pop on in the early mornings, before it's time to get up for school. Please just remember tho that unlike a lot of these younger girls....i have a full-time life and obligations. Cumming on here is fun for me....but i also consider it like a part-time job...i dont usually make much, but every bit helps to feed and take care of me and my family. (we also have 3 dogs, 2 of which are huge lol so they eat a ton...) thanks for reading this, and i hope to see you in chat sometime :) xox

i love cam2cam and going private, one on one...altho knowing there are spies excites me more :)

**EroticEva.manyvids.com


YES, I WRITE A LOT LOL EITHER READ IT OR SKIP TO MY PICS AND VIDEOS DUDE HEHE ```and yes i did say dude...i say it a lot lol........................................................................................................

https://youtu.be/A-qfS8vWh_0 hehe


**EroticEva.manyvids.com

i will be selling my (dirty hehe) panties and (used) toys, as i've gotten a lot of inquiries as to if im willing to do such a thing... :) ...we can discuss it if there is something you are interested in...ill also be selling my breastmilk soon....ask me for my pa y pal or snap chatt for payment info.....or follow me on twitter for more

im now on manyvids.com where i can sell videos and personal items. Let me know if you would like me to make a custom video just for you :)


I was born in California but spent my childhood in South Africa before we moved back to America...I've always been a bit of a Tomboy, i dont know why, perhaps it's bc we never had a tv there, and i was always pretending to be Tarzan and out climbing trees lol But i've always seemed to prefer haging out with guys more than girls....perhaps it's bc i have 2 sisters lol but im just more relaxed with guys...i love to get rowdy and laugh about lockerroom talk lol ive just always semed to have more fun with my guy friends...and they are still my preference lol as women can be so catty and manipulative and crap...i just want to hang out and shoot the sh*t and be idiots...and talk about all the women we see on tv lol id much rather talk about nasty guy stuff than girlie-girl stuff like makeup and boys...well in that sense lol Ive never been with a woman but have always wanted to. When I was growing up it was still taboo to be gay, so I never acted on any urges...of course, i never really had the chance either...it's not like people walk around with a sign saying "im gay" or "Im straight but id love to be fucked by a woman wearing a strapon (another major fantasy and turnon for me) or "im a really shy and nervous but dirty girl who would love the chance to play with some tits" lol you get the idea.....and the internet certainly wasnt around to help make things easier lol yes, I really am 40 ;) i'm touched people actually question that!

my xxx videos and custom items and personal items for sale **EroticEva.manyvids.com

https://www.youtube.com/user/EroticEva

my twitter https://twitter.com/EroticEva1 or @EroticEca1

my facebook https://www.facebook.com/profile.php?id= 100000265061972

my amazon wish list http://a.co/dRu7r6W **email is [email protected]

youtube/eroticeva ...REAL squirter, yeah im 40 lol im a semi-retired xxx model...used2do this kinda thing for 4+yrs b4 retiring *******************************************************

make me SQUIRT you horny fucker! i want to see and hear you CUM with me. i want to hear what your fantasies are...let's relax and enjoy ourselves, What are you into? I am sweet and innocent but can be a cunt if you're bad. I am in control of your cock..................................................................................................
i would appreciate tips and privates....im trying to save up for a better cam :) (i put one on my amazon wishlist if anyone would like to help me out. That would be amazing) and im a soon-to-be single mother of 2 small kids...so yea, tips would help out lol......................................................................................................

and yes, those are SCARS on my legs....i was almost killed in a head-on collision (guy fell asleep while driving and crossed over) and had both femurs crushed and one ankle (which is rebuilt with titanium parts), as well as the metatarsal bone broken in the other foot. I had multiple surgeries and spent weeks at a time in the hospital recovering...got metal plates along both femurs first but when that wasnt doing the job, they decided i needed metal posts inserted into the bones themselves, instead, along with bone grafts in each leg (they also discovered i had a staff infection in one bone, but never any symptoms)...fun! lol....long story...it has been almost 2 years now, this september 2017.....im finishing physical therapy again but cant quite run yet lol or bend my knees all the way :( need some help stretching them every day hehe....so please forgive me if my body is not as perfect as some of the other, younger gals on here....ive had 2 kids in the last 5 years...and breastfed them both...and im 40 lol so yeah....my body's not what it once was.....and yes, i admit, i'm not as confident as i once was....but really, how many of you are in top shape? ;).......................................................................................................
I am very open and honest...im just being myself...not going to put on some fake act or anything just bc i am on cam...im like any other woman you'd see at the grocery store or pumping gas lol except for my Linda Hamilton Terminator guns lol :D
anyways....

https://youtu.be/vldh7oQD-a4

WHY AM I HERE? well, partly for the same reasons as you...yes, im a perv lol i was married to a guy who was kinda boring in the bedroom, i'll admit...so yea, im here to let my closet freak out again and to be myself....the main reason im here tho is to gain confidence in myself again...to not feel shy or embarrassed about my "mom bod" that I have now. I lost a lot of weight from not being able to walk and being stuck in a wheelchair for 5 months before I could walk again...I've done physical therapy, and my legs are stronger, but I need to build up my muscles again. I cant seem to gain weight back either....i used to have size 36C boobs lol Oh well....at least I am healthy, and alive..................................................................................................

thanks for reading this! see you in chat xox

Wish List:

my xxx video store and more **EroticEva.manyvids.com

https://www.youtube.com/user/EroticEva

my twitter https://twitter.com/EroticEva1 or @EroticEva1

my facebook https://www.facebook.com/profile.php?id= 100000265061972

my amazon wish list http://a.co/dRu7r6W

YOU MUST BE OVER 18 AND AGREE TO THE TERMS BELOW BEFORE CONTINUING:

This website contains information, links, images and videos of sexually explicit material (collectively, the “Sexually Explicit Material”). Do NOT continue if: (i) you are not at least 18 years of age or the age of majority in each and every jurisdiction in which you will or may view the Sexually Explicit Material, whichever is higher (the “Age of Majority”), (ii) such material offends you, or (iii) viewing the Sexually Explicit Material is not legal in each and every community where you choose to view it.

By choosing to enter this website you are affirming under oath and penalties of perjury pursuant to Title 28 U.S.C. § 1746 and other applicable statutes and laws that all of the following statements are true and correct:

  • I have attained the Age of Majority in my jurisdiction;
  • The sexually explicit material I am viewing is for my own personal use and I will not expose any minors to the material;
  • I desire to receive/view sexually explicit material;
  • I believe that as an adult it is my inalienable constitutional right to receive/view sexually explicit material;
  • I believe that sexual acts between consenting adults are neither offensive nor obscene;
  • The viewing, reading and downloading of sexually explicit materials does not violate the standards of any community, town, city, state or country where I will be viewing, reading and/or downloading the Sexually Explicit Materials;
  • I am solely responsible for any false disclosures or legal ramifications of viewing, reading or downloading any material appearing on this site. I further agree that neither this website nor its affiliates will be held responsible for any legal ramifications arising from any fraudulent entry into or use of this website;
  • I understand that my use of this website is governed by the website’s Terms which I have reviewed and accepted, and I agree to be bound by such Terms.
  • I agree that by entering this website, I am subjecting myself, and any business entity in which I have any legal or equitable interest, to the personal jurisdiction of the State of Florida, Miami-Dade County, should any dispute arise at any time between this website, myself and/or such business entity;
  • This warning page constitutes a legally binding agreement between me, this website and/or any business in which I have any legal or equitable interest. If any provision of this Agreement is found to be unenforceable, the remainder shall be enforced as fully as possible and the unenforceable provision shall be deemed modified to the limited extent required to permit its enforcement in a manner most closely representing the intentions as expressed herein;
  • All performers on this site are over the age of 18, have consented being photographed and/or filmed, believe it is their right to engage in consensual sexual acts for the entertainment and education of other adults and I believe it is my right as an adult to watch them doing what adults do;
  • The videos and images in this site are intended to be used by responsible adults as sexual aids, to provide sexual education and to provide sexual entertainment;
  • I understand that providing a false declaration under the penalties of perjury is a criminal offense; and
  • I agree that this agreement is governed by the Electronic Signatures in Global and National Commerce Act (commonly known as the “E-Sign Act”), 15 U.S.C. § 7000, et seq., and by choosing to click on “I Agree. Enter Here” and indicating my agreement to be bound by the terms of this agreement, I affirmatively adopt the signature line below as my signature and the manifestation of my consent to be bound by the terms of this agreement.

THIS SITE ACTIVELY COOPERATES WITH LAW ENFORCEMENT IN ALL INSTANCES OF SUSPECTED ILLEGAL USE OF THE SERVICE, ESPECIALLY IN THE CASE OF UNDERAGE USAGE OF THE SERVICE.